Mürdüm Erikli Milföy

Author: cnyt // Category:
MALZEMELER
2 su bardağı çekirdekleri çıkarılmış mürdüm eriği
Yarım su bardağı pudra şekeri
100 gr. tereyağı (oda sıcaklığında)
100 gr. tatlı lor
100 gr. kırılmış fındık
Yarım bardağı toz şeker
2 yumurta sarısı

Üzeri için
1 yumurta sarısı




HAZIRLANIŞI
MÜRDÜM eriklerini dörde bölüp üzerine pudra şekerini serpin ve 1 saat kadar bekletin. Tereyağı toz şeker, tatlı lor badem ve 2 yumurta sarısını bir çırpıcı ile iyice birbirine yedirin. Buzdolabında 1 saat kadar soğuması için bekletin. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine milföy hamurlarını yerleştirin. Her bir hamurun ortasına birkaç çatal darbesi ile delik açın. Kenarlarına yumurta sarısı sürüp kremadan her birine paylaştırın. Mürdüm eriklerini de kremanın üzerine paylaştırıp 200 derecede ısıtılmış fırında yaklaşık 15 dk. pişirin.



Alıntıdır.

0 Responses to "Mürdüm Erikli Milföy "

Yorum Gönder